You are currently viewing 6 zasad skutecznych tekstów – pisz jak mistrz copywritingu

6 zasad skutecznych tekstów – pisz jak mistrz copywritingu

792 422 zł w jeden wieczór? *

Okazuje się, że właśnie tyle zebrał jeden list pozostawiony na siedzeniach pociągów odjeżdżających z nowojorskiej stacji.

Kim jest autor tego listu i najważniejsze: jak tego dokonał?

Przeanalizowałam ten tekst i wyciągnęłam z niego 6 wniosków dla Ciebie.

Trzymaj się ich, a zaczniesz pisać najlepsze teksty w swoim życiu.

Wszystko omawiam w nagraniu poniżej. 

Pobierz pdf

Nie masz teraz możliwości obejrzenia nagrania? Wolisz czytać zamiast słuchać, albo jesteś osobą niesłyszącą? Przygotowałam również wersję tekstową na ten sam temat.
Kliknij tutaj i pobierz wersję tekstową (pdf).

Wygraj dostęp do kursu
"Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem"

Pod koniec nagrania mówię o tym, jak możesz otrzymać dostęp do mojego kursu całkowicie bezpłatnie.

Aby wziąć udział w konkursie, odpowiedz w komentarzu na jedno pytanie: dlaczego to właśnie Ty masz otrzymać dostęp do tego kursu?

Wygrywają 3 najlepsze odpowiedzi.

Konkurs trwa do 19.10.21 do północy, a ogłoszenie wyników nastąpi 20.10.21

Uwaga! Pamiętaj o tym, żeby zapisać się też na bezpłatne szkolenie online „6 kroków do stabilnego przychodu z copywritingu”.

* List, o którym mówię, został napisany w 1968 i wtedy wygenerował 26 tysięcy dolarów zysku. Przeliczyłam to na złotówki i według dzisiejszej wartości dolara, żeby lepiej odzwierciedlić skalę.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
10 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Maja

Dlaczego ja powinnam dostać możliwość wzięcia udziału w kursie na takich warunkach?

Bo tego potrzebuję. Pracuję jak copywriterka-freelancerka od kilku lat. Myślałam: mam już spore doświadczenie. Umiem w SEO, robię fajne landingi. Newsletterami się nie zajmowałam, ale jak trzeba będzie, to jakoś to ogarnę. Nie biorę się za tematy, na których się nie znam, piszę ciekawe oferty i klienci o tym nieraz mówią. No ego rośnie.

A później obejrzałam Twoje 2 filmiki o tworzeniu ofert. Zobaczyłam: o, a to robię, czyli spoko. To też. Ale to…? I… to? I to, to to? Kurde, jednak jest nad czym pracować, spoko, fajnie, że są darmowe materiały!
A później wzięłam udział w płatnym kursie SEO.
I zobaczyłam, że ja to jednak niewiele umiem. :’)) I potrzebuję się doszkolić.

Dzięki Tobie już wiem, że lepiej niż na „ja, ja” pisać „Ty” i o kliencie czy nadawcy w ogóle, więc pominę część historii w stylu „od zawsze lubiłam pisać, wydałam swój tomik poezji” (mimo że to prawda :D), a powiem tak:
jeśli dasz mi tę możliwość, będę pilnie pracować, dzięki czemu dla CIEBIE i TY:

1. Zrobię Ci dobrą promocję, bo chętnie roztrąbię o kursie i w ogóle Twoich materiałach wszystkim znajomym i odbiorcom na moim Ig (hejka, tu Psychologia Ubioru, prawie 1,4k obs),
2. Będę lepszym copy -> nie będę tak „psuć rynku” (to chyba najgorsza konsekwencja niedostatecznej wiedzy; tak przynajmniej czytam na grupach”).
3. Poza tym, chętnie wypowiem się na temat kursu. Co prawda to ostatnia edycja, ale może będziesz chciała wyciągać z niego jeszcze wnioski, a wspominałaś, że Tobie przyda się jakiś analityczny umysł – no, to ja jako Krytyk Wartościujący i gallupowy Zbieracz, Wizjoner, Maksymalista i Strateg lubię oceniać i wyciągać wnioska, by pomagać udoskonalać. Więc chętnie powiem, co mi się podobało, a co do zmiany – i w jaki sposób.

Pozdrowionka!

Last edited 4 dni temu by Maja
Ula

Ajjj, wysyłasz i wysyłasz do mnie maile już od…lat, a ja dalej tkwię w martwym punkcie copywritingu. Umiem pisać, ale brakuje mi praktyki. I chciałabym i się boję. Daj mi kopa na rozpęd, pozwól skorzystać z Twojej wiedzy, abym przestała analizować i szukać wymówek, a po prostu zaczęła TO robić. Bo to, że warto to wiem – dzięki Twoim mailom.

Marta

Dlaczego ja? Hmm… może dlatego, że dopiero zaczynam? I właściwie wciąż szukam możliwości do tego, żeby się rozwijać?
Mam oczywiście swoje pierwsze doświadczenia w copywritingu za sobą i nawet próbuję swoich sił w social mediach, ale wciąż wydaje mi się, że to za mało – to zupełnie tak, jakbym miała jakiś swój warsztat, ale utknęłam w miejscu, bo nie mam siły, żeby zburzyć kolejną ograniczającą mnie ścianę.
Myślę więc, że z Twoim kursem będę mogła:

  1. rozwinąć się;
  2. dostrzec moje braki i uzupełnić je;
  3. zyskać mentorkę, która doskonale wie, co robić, żeby zacząć być skutecznym copywriterem;
  4. być pewniejsza siebie i swoich umiejętności.
Angelika

Czy znasz Donalda Trumpa?

Zakładam, że tak. 😉 Gdy został prezydentem USA usłyszał o nim cały świat.

Dawno temu miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu, którego Trump był gościem specjalnym. Co zabawne, usłyszałam wtedy o nim po raz pierwszy w życiu. Mówił o prowadzeniu biznesu, sukcesach i porażkach. O motywacji i ciągłym rozwoju.

Od tamtej pory minęło dziesięć lat, a ja nie przestaję się rozwijać. Ciągle szukam i uparcie idę pod górę. :} Podczas całego procesu uważnie słucham ludzi, kórym już się udało, którzy wiedzą jak coś zrobić, albo doszli tam, gdzie ja chciałabym dotrzeć.

Wydaje mi się, że znalazłam miejsce, w którym chcę zostać na dłużej. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zechcesz dołączyć do grona sławnych, mądrych osób, które zmieniły moje życie. :}

Anna

Cześć! Mam na imię Ania i kocham pisać. Pierwszą „książkę” napisałam mając 8 lat – w zeszycie z Kubusiem Puchatkiem na okładce napisałam krótkie opowiadanie o tym niemądrym misiu – byłam wtedy z siebie i mojego dzieła taka dumna.

Na co dzień w pracy zajmuję się tworzeniem artykułów produktowych, sprzedażowych oraz marketingowo-reklamowych, dlatego nie jest dla mnie problemem usiąść i napisać czy to dłuższy, czy krótszy tekst. Przez moje zamiłowanie do poprawności językowej stałam się swego rodzaju autorytetem, który dokonuje korekt tekstów innych osób. Na tym jednak nie przestaję – piszę opowiadania o tematyce fantastycznej, do zeszłego roku prowadziłam bloga muzycznego, jednak czuję, że to wciąż za mało. Nie mam doświadczenia w copy ani ciekawego portfolio, a marzę, by rzucić wszystko i zacząć zajmować się w życiu właśnie tym!

Jednym z moich ulubionych miejsc w internecie jest Instagram, na którym obserwuję konta takie jak polszczyzna_pl, kamilakalinczak (i jej fantastyczne cykle ĄĘ) czy the.language.nerds i codziennienawesoło – jestem fanką językoznawstwa (nie tylko w zakresie naszego rodzimego języka i z wielką chęcią pogłębiam swoją wiedzę. Lubię się uczyć, by stawać się lepsza w tym, co sprawia mi radość.

Sylwia

Dlaczego ja?
Bo właśnie teraz myślę jak zmienić swoją drogę zawodową, chciałabym pisać posty, które „porwą tłumy” a w przyszłości napisać książkę – to jest moje wielkie marzenie a może chciałabyś pomóc mi je spełnić?

Paulina

Dlaczego to ja miałabym dostać dostęp do kursu copyczewskiej ?
Czekam na Twoje newslettery jak na najlepszą dawkę wiedzy każdego dnia!
Bardzo chciałabym rozwijać się w kierunku pisania tekstów,ponieważ chłonę wiedzę jak gąbka, a za mną napisane pierwsze artykuły nad którymi spędziłam godziny, żeby dopracować je w każdym szczególe.
Brakuje mi jednak pewności w tym co robię, Twój kurs rozwiał by większość moich wątpliwości i pozwolił iść do przodu, żebym mogła zapewnić sobie poczucie stabilności podczas pracy w domu, która jest dla mnie niezwykle ważna będąc mama, która samodzielnie wychowuje wiecznie przeziębionego przedszkolaka

Sylwia

Odpowiadając na pytanie konkursowe
Usłyszałam kiedyś, że człowiek, który się nie rozwija i nie pracuje – umiera. Dlatego też, bardzo chce się rozwijać mimo trudności jakie spotykam na drodze. Całkowita zmiana kierunku swojej drogi zawodowej nie jest łatwa, a wręcz usłana kamieniami, jednak jestem przekonana, iż po twoim kursie nie będę już się zastanawiać czy wybranie copywritingu to był dobry pomysł tylko będę działać według Twoich wskazówek. Ogrom pracy jaki włożylas w kurs oraz jego przygotowanie nie pójdzie na marne, obiecuje! Pozdrawiam serdecznie

Ewelina

Kiedy czytasz nasze komentarze, najpewniej uśmiechasz się pod nosem, widząc, że sporo osób chce wziąć udział w kursie. Możesz podarować go zupełnie za darmo aż trzem osobom.

Kogo wybierzesz? Kogoś, kto jest początkujący i nawet po treści komentarza widzisz, że musi pracować nad warsztatem? Kogoś, kto już pracuje w branży, ale potrzebuje uporządkować wiedzę i kurs jest ku temu doskonałą okazją? To niełatwy wybór i współodpowiedzialność za kursantów, których ukształtujesz.

Jeśli chcesz pokazać mi, jak zostać copywriterem, który zarabia i potrafi odnaleźć się w takim środowisku, zaproś mnie na swój kurs. Będziesz z radością patrzeć na efekty swojej pracy i znowu się uśmiechniesz.

Marta

Chciałabym wygrać kurs, ponieważ bardzo by mi pomógł w obecnej sytuacji i rozwoju zawodowym. W tym roku ukończyłam studia, jednak ze względu na opiekę nad niespełna rocznym dzieckiem nie mogę pozwolić sobie na pójście do pracy. Twój kurs pomógłby mi wystartować w pracy jako copywriter, a tym samym połączyć macierzyństwo z pracą. W ten sposób także zyskałabym dodatkowy dochód, który uzupełniłby domowy budżet 🙂
Ponadto pisać zawsze lubiłam i w tworzonych tekstach stawiałam na jakość. Niestety nie potrafię za bardzo pozyskiwać klientów, ani „sprzedawać” siebie. W obecnej sytuacji albo piszę słabo płatne teksty wkładając w nie całe serducho albo nie mam klientów. Obie sytuacje są słabe 🙁
Twój kurs pomógłby mi odnaleźć się na rynku oraz doskonalić warsztat.