Dziękuję za zapis - mail z potwierdzeniem jest już w drodze!

Za chwilę otrzymasz ode mnie wiadomość powitalną z linkiem do grupy –
sprawdź, czy nie ukryła się w zakładach “spam”, “oferty” lub “inne”.

Zaczekaj! Masz mało czasu na pracę, ze wszystkim jesteś spóźniona i zdarza Ci się zapominać o ważnych sprawach?

Uwaga! Ta propozycja jest jednorazowa, a na jej podjęcie masz 20 minut.
Po tym czasie wygaśnie bezpowrotnie.

Mam dla Ciebie Procedurę Stworzenia landing page (pod lead magnet) –
to checklista, która pomoże Ci przejść przez ten projekt tak, by o niczym nie zapomnieć.

Tego nie unikniesz, prowadząc biznes online. Albo już masz, albo dopiero będziesz tworzyć różne lead magnety, prowadzić webinary czy wyzwania.

A do tego wszystkiego trzeba stworzyć landingi i automatyzacje w newsletterze. Sporo kroków! I wszystkie zebrane w tej procedurze. 

Bonus: przygotowałam tę procedurę nie tylko w postaci checklisty do wydrukowania, ale też jako projekt, który zaimportujesz do
Asany, ClickUp i Notion. 

(Poniżej szczegóły)

Codzienne zadania, takie jak tworzenie contentu, zajmują Ci mnóstwo czasu i czujesz się przytłoczona tym, o jak wielu sprawach musisz pamiętać? 

Możesz łatwo pozbyć się tego problemu. 

Rozumiem Cię bardzo dobrze, bo jestem mamą i prowadzę swój biznes, więc na pracę mogę wygospodarować zaledwie ok. 2 h dziennie. 

Musiałam więc stworzyć taki system, który pozwoli mi zrobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, ale jednocześnie dając mi gwarancję, że ta praca będzie jak najlepszej jakości. 

Tym oto sposobem powstały procedury, które pamiętają za mnie o każdym najmniejszym zadaniu i oszczędzają mi średnio 7 godzin każdego miesiąca. 

Jedną z tych procedur, czyli Stworzeniem landing page (pod lead magnet), chcę się dzisiaj z Tobą podzielić. 

Ta procedura jest częścią większej paczki, która jeszcze nie jest w sprzedaży, więc możesz otrzymać ją przedpremierowo!

Ta okazja pojawia się tylko raz, w podziękowaniu za Twoje zaufanie i zapis na mój newsletter. 

Pamiętaj, że to specjalna oferta dla nowych czytelników newslettera, którzy nie lubią przepłacać. 

Uwaga! Okazja, by zaoszczędzić sporo czasu i stworzyć intuicyjny i dobrze konwertujący landing page znika za:

Jeśli do tej pory tworzenie landing page’a to były dla Ciebie długie i żmudne godziny, a na końcu okazywało się, że odbiorcy i tak mają problem z zapisem, to ta jedna procedura jest w stanie zaoszczędzić Ci wszystkich tych problemów!

Zobacz, co piszą osoby, które już korzystają z moich szkoleń i innych materiałów:

Zobacz, czym dokładnie jest procedura Stworzenia landing page pod lead magnet

Procedura: Landing page (pod lead magnet)

Dostęp przedpremierowy. Ta procedura jest częścią większej paczki o wartości 297 zł

Procedura to w uproszczeniu checklista, która prowadzi Cię za rękę przez wszystkie kroki, które musisz wykonać, by stworzyć dobrze konwertujący landing page.

Ale uwaga! Na tym się nie kończy.

Bo co ze stroną podziękowania? Co z automatyzacjami? Co z mailem powitalnym?

To jeszcze wiele różnych kroków, a wszystkie konieczne, jeśli chcesz budować wizerunek eksperta i ostatecznie doprowadzić odbiorcę do zakupu (bo przecież pobranie lead magnetu nie jest celem samym w sobie).

No i właśnie po to jest ta procedura – pomyśli za Ciebie o wszystkich ważnych zadaniach i pomoże Ci uniknąć błędów, które mogą Cię sporo kosztować (i to dosłownie).

I jak, przydałaby Ci się taka pomoc?
Pamiętaj, że udostępniam Ci tę procedurę przedpremierowo, bo jest częścią większej paczki, której jeszcze
nie można nigdzie dostać!

Specjalna oferta wygasa za:

×
×

Koszyk