Dołącz do kursu "Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem"

Do końca zapisów na kurs pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Chcesz wiedzieć, jak stać się dobrze zarabiającym copywriterem,

do którego klienci sami się zgłaszają?

Tutaj podaję Ci wszystko na tacy:

Przed Tobą kurs "Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem"

Angelika, ja już wiem, jak możesz mi pomóc
i potrzebuję tego - od zaraz!

Rozumiem, że nie chce Ci się tego wszystkiego czytać, bo masz już pewność, że kurs „Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem” to rozwiązanie, którego teraz potrzebujesz.

Dla Ciebie w dużym skrócie: dołączasz teraz i od razu dostajesz dożywotni dostęp do wszystkich materiałów i aktualizacji. Ja do końca tego roku dorzucam kolejne lekcje, które oczywiście są darmowe dla wszystkich uczestników kursu. 

To naprawdę ostatnia edycja (szykuję teraz coś bardziej zaawansowanego) i nie będzie już więcej możliwości dołączenia do kursu. 

Chcesz zostać copywriterem, ale przeraża Cię to, że:

1. Większość copywriterów zarabia mało

To prawda: wielu freelancerów ma za niskie stawki i klientów, którzy nie chcą płacić więcej.   

Tymczasem stawka za moje pierwsze “poważne” zlecenie, które dostałam 3,5 roku temu, wynosiła 35 zł netto za 1000 zzs. Dla porównania – obecnie większość copywriterów pisze za 8-15 zł za 1000 zzs. 

Jak to się stało, że klient zgodził się na taką stawkę? Przecież nie miałam jeszcze zbyt dużego doświadczenia. 

Odpowiedź jest prosta: pokazałam mu, że się na tym znam i przekonałam, że warto ze mną współpracować. 

Dołączając do kursu, nauczysz się tego, jak zdobywać stałych i dobrze płacących klientów. 

Żaden z moich kursantów (jeśli przyłoży się do pracy) nie będzie pracować za mniej niż 20 zł za 1000 zzs. 

2. Na rynku jest za duża konkurencja

To nieprawda, że branża copywritingu jest przepełniona i nie ma w niej miejsca dla nowych osób.  Tak, jest teraz wysyp freelancerów, którym wydaje się, że to takie łatwe zajęcie i szybko dorobią sobie do domowego budżetu, ale te osoby równie szybko znikną z rynku, albo będą pisać za grosze. 

Jeśli podejdziesz do tego na poważnie, nie masz się czym martwić. 

Jeszcze Cię nie przekonałam?

To patrz na to: sama szukałam kiedyś copywriterów dla moich klientów (z branż, w których się nie specjalizuję). Wśród kilkudziesięciu odpowiedzi często nie było ani jednej, która by mnie przekonała. Wystarczyłoby, że dostałabym świetnie napisaną ofertę i ta osoba miałaby pewne zlecenie. 

W kursie nauczę Cię, jak stać się taką osobą, która od razu wymiecie konkurencję i złapie najlepsze zlecenia. 

3. Nie wiesz, jak zacząć, a nikt nie mówi o konkretach

Znam to uczucie. Pełen euforii siadasz do komputera i googlujesz: “jak zostać copywriterem”. Czytasz jeden, drugi, trzeci artykuł, przez 2 godziny oglądasz filmy na YouTube, a na koniec okazuje się, że wiesz jeszcze mniej niż na początku.  

Nigdzie nie ma konkretów! 

Nikt nie mówi o tym: 

  • Jak się wyceniać? 
  • Jak zdobywać klientów? 
  • Jak stworzyć portfolio? 
  • Jak zdobyć doświadczenie? 

Mi też kiedyś brakowało takiego miejsca, w którym wszystkie te rzeczy byłyby zebrane w jedną całość. Zresztą do tej pory takiego nie znalazłam, więc postanowiłam je sama stworzyć. 

Wiem, z jakimi problemami zmagasz się jako początkujący copywriter, bo jeszcze nie tak dawno sama przez to wszystko przechodziłam.  

4. Nie masz pewności, czy potrafisz pisać

Od samego początku zakładałam, że w kursie chcę pokazać, jak stać się dobrze zarabiającym copywriterem i jak wystartować w tym zawodzie. Nie planowałam w nim umieszczać lekcji o tym, jak pisać skuteczne teksty, bo to zbyt obszerny temat.  

Jednak cały czas dostaję prośby o pokazanie, jak wygląda wykonanie takiego zlecenia od początku do końca. Dlatego przygotowałam bonus do tego kursu. 

Bonus: warsztaty online z pisania skutecznych tekstów 

Przygotuję symulację realnego zlecenia i podczas warsztatów napiszę tekst od 0 (temat i rodzaj wybrany przez uczestników kursu). Omówię wszystkie elementy, które sprawiają, że jest skuteczny. Pokażę też, jak wykonać research i co robić, jeśli klient poprosi o poprawki.  

Byłam w tym miejscu i przerobiłam wszystkie te problemy. Teraz chcę Ci pomóc

Co TOBIE da ten kurs?

Niech przemówią sami kursanci

Okej, masz prawo powątpiewać w to, co ja mówię (bo jestem autorką kursu), ale ciężko zakwestionować opinie samych uczestników. Oto, co mówią kursanci:

Wiem, że łatwo jest trwać w swojej bezpiecznej bańce

Może jeszcze pracujesz na etacie i chociaż nie lubisz swojej pracy, to myślisz sobie: “przynajmniej mam bezpieczną posadę i stałą pensję”.  

A może wykonujesz już pierwsze zlecenia jako copywriter, ale robisz to na portalach, które oferują 2 zł za 1000 zzs. Nie jest to dla Ciebie spełnienie marzeń, ale myślisz sobie: “przynajmniej mam jakieś zlecenia”. 

I jeśli to “przynajmniej” jest dla Ciebie wystarczające, to nie mamy o czym rozmawiać. 

Ale jeśli chcesz od życia czegoś więcej i potrzebujesz tylko odpowiedniej motywacji, żeby wyjść z tej swojej pozornej bańki bezpieczeństwa, to… 

Niech ten kurs będzie dla Ciebie takim bodźcem.  

Nie marnuj kolejnych lat swojego życia na pracę, która Cię nie satysfakcjonuje.  

Zasługujesz na coś lepszego.  

Pozwól, że będę Ci towarzyszyć w tej drodze.  

Twoja historia...

Gdyby żona Stephena Kinga nie odratowała jego powieści Carry z kosza, być może nigdy nie usłyszelibyśmy o takim pisarzu. 

Gdyby jabłko nie spadło Newtonowi na głowię, prawdopodobnie grawitacja zostałaby zbadana i opisana znacznie później. 

Niektóre wielkie historie zaczęły się od jednej małej rzeczy. 

Czasami był to przypadek, a czasami świadoma decyzja

... może zacząć się tutaj

Nie zmuszę Cię do przeczytania całej tej strony, bo wcale tego nie chcę.

Ale jeśli zobaczysz, co mam do powiedzenia, to pomogę Ci podjąć decyzję. 

Decyzję, która może sprawić, że w końcu zaczniesz żyć tak jak TY tego chcesz. 

Nie tylko historie wielkich gwiazd zaczynają się w ten sposób

5 lutego 2019 roku postanowiłam, że to ostatni raz, kiedy robię coś wbrew sobie. To był dzień obrony mojej pracy dyplomowej na kierunku automatyka i robotyka. Pamiętam, że przed wyjściem próbowałam zjeść knedle ze śliwkami, ale każdy kęs stawał mi w gardle. Zastanawiałam się, co ja tak właściwie robię i dokąd ma zmierzać moje życie.

Pamiętam też moment, gdy przewodniczący komisji potrząsał moją ręką i gratulował obrony na 5. Widziałam pobłażliwe uśmieszki, gdy mówiłam, że nie chcę pracować w zawodzie.

– A co Pani będzie robić?- pytali.

– Pisać – odpowiadałam.

Bo już wtedy wiedziałam, że chcę zarabiać na pisaniu. Mimo że wszyscy dookoła powtarzali, że się nie da, że przecież masz dyplom, szkoda tego zmarnować.

Ale mi najbardziej było szkoda zmarnować moje życie.

Ja też się bałam

Ale mimo tego strachu zawzięłam się i założyłam firmę.

A teraz siedzę w swoim mieszkaniu przy biurku i piszę do Ciebie te słowa. Na zewnątrz szaleje wiatr. Liście podrywają się z ulicy, przez chwilę wirują w powietrzu jak małe baletnice i opadają kilka metrów dalej.

Dochodzi południe, ja słucham ulubionej muzyki – na głos – i myślę sobie, że gdybym wtedy nie podjęła takiej decyzji, dzisiaj pewnie siedziałabym przed zupełnie innym biurkiem. Otaczaliby mnie ludzie, których rytm dnia wyznacza pikanie zegarka szefa. Zamiast pośpiewywać pod nosem „O-o-pheliaaa”, słuchałabym teraz kilkunastu par rąk uderzających w klawiaturę. Codziennie musiałabym wstawać przed 6 i pewnie teraz czułabym ulgę, że jest piątek i nareszcie 2 dni wolnego. Tak myślę, ale jedno wiem na pewno: nie byłabym szczęśliwa.

Wiem, że to wszystko brzmi zbyt dobrze i dla Ciebie może nawet nierealnie. Bo co, ot tak założyłam sobie firmę i zaczęłam zarabiać tyle, żeby mnie to satysfakcjonowało? A no nie! 

Moja droga zaczęła się znacznie wcześniej.

Wtedy, gdy każdą wolną chwilę poświęcałam na pisanie. Gdy zdobywałam pierwszego klienta i twardo negocjowałam swoją stawkę, chociaż nogi mi się trzęsły z przerażenia, bo nie miałam pojęcia, co robię. Ale również wtedy, gdy pożerałam książki o copywritingu, szukałam artykułów blogowych na ten temat, analizowałam prace innych copywriterów. Gdy testowałam różne metody pozyskania klienta, gdy ćwiczyłam swoją asertywność i pewność siebie, a także wtedy, gdy po wielu próbach zrozumiałam, jak mam się z tym klientem komunikować, żeby on chciał współpracować właśnie ze mną.

Czy Ty też musisz przejść taką drogę, by zacząć zarabiać na pisaniu? Możesz, jeśli masz kilkanaście lat (jak ja, gdy zaczynałam), albo nie masz na utrzymaniu rodziny i nie potrzebujesz dodatkowych pieniędzy.

Ale jeśli nie jesteś w takiej sytuacji, to proponuję Ci inną drogę: trochę mniej krętą i krótszą, opartą na moim doświadczeniu i moich błędach. Zamiast startować z  poziomu 0, wskoczysz od razu na wyższy, z całym potrzebnym Ci ekwipunkiem i wiedzą. 

“Dzień dobry, piszę w odpowiedzi na ogłoszenie...”

Powiem Ci jeszcze coś ciekawego. Mimo że sama jestem copywriterką, to kilka razy zdarzyło mi się szukać copywriterów dla moich klientów z branży, w której ja się nie specjalizuję. 

Wspaniale było doświadczyć tego wszystkiego z drugiej strony. 

Zaczęłam rozumieć, co denerwuje zleceniodawców, a na co zwracają uwagę, bo sama przez chwilę byłam taką osobą. 

To doświadczenie i wiele moich eksperymentów pozwoliło mi stworzyć schemat oferty, której klienci nie mogli się oprzeć. 

Nagle zaczęło mi odpisywać 8 na 10 klientów, gdzie wcześniej było to 1 na 10.  

Zrozumiałam, co wpływa na to, że jedni copywirterzy dostają zlecenie, podczas gdy inni zostają z niczym.  

Od tego momentu przestałam mieć jakiekolwiek problemy z utrzymaniem klientów przy sobie a moje dochody cały czas rosły. 

No dobrze, podsumując... Oto 7 powodów, dla których warto wskoczyć na pokład kursu:

Wierzę, że pokazałam Ci już, że przerobieniu kursu możesz stać się świetnie zarabiającym copywriterem po pierwszych kilku miesiącach, a później cały czas rozwijać swój biznes.  

Jednak żeby wszystko było jasne, zobacz jeszcze raz jakie najważniejsze korzyści przyniesie Ci uczestnictwo w kursie “Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem”: 

  1. Zobaczysz przykłady konkretnych tekstów (21 realnych rodzajów zleceń wraz z omówieniem), dzięki czemu nie odmówisz już żadnego zlecenia i zdanie “bo ja nie wiem, jak się za to zabrać” przestanie być wymówką.

     

  2. Poznasz konkretne stawki, jakie możesz zaproponować za różnego rodzaju teksty, dzięki czemu za każdym razem dobrze wycenisz swoją pracę.

     

  3. Otrzymasz wiedzę na temat pozyskiwania klientów, z której korzysta jedynie 2% copywriterów, dzięki czemu wyprzedzisz większość konkurencji już na starcie. *

     

  4. Nie musisz już dłużej zbierać okruszków wiedzy i uczyć się na swoich błędach (które mogą być bardzo kosztowne). Poprowadzę Cię za rękę przez wszystkie te etapy, które są konieczne do tego, byś stał się świetnie zarabiającym copywriterem.

     

  5. Cała wiedza jest poukładana krok po kroku. Czyli nie zasypuję Cię po prostu teorią. Oprócz materiałów szkoleniowych daję Ci też instrukcję, co masz zrobić zadanie po zadaniu. Niektóre z modułów kończą się wyzwaniami.

     

  6. W dziale księgowo-prawnym znajdziesz wskazówki ode mnie, których nie da Ci żadna księgowa. Są to kwestie, które przetestowałam na sobie i dzięki temu Ty dowiesz się, jakich błędów nie popełniać.

     

  7. Otrzymasz wiedzę od praktyka. W kursie nie znajdziesz suchych formułek i przypuszczeń, tylko realne sytuacje i realne problemy, które ja sama rozwiązałam. 

*sprawdziłam to na grupie kilkuset copywriterów

Kurs jest dla Ciebie, jeśli:

"Copywriting się nie opłaca". Czyżby?

1 %

Co trzeci polski freelancer to copywriter.

I pewnie myślisz sobie teraz: „No właśnie! Zobacz, jaka tutaj jest konkurencja. Co ja mogę zdziałać, skoro nie mam żadnego doświadczenia, ani portfolio i w ogóle nawet nie wiem, jak zacząć?”

A ja Ci na to odpowiem: w ogóle nie przejmuj się konkurencją. To prawda, że w ostatnim czasie coraz więcej osób interesuje się copywritingiem, bo panuje takie przekonanie, że można zarobić fajne pieniądze bez większego wysiłku.

No nie do końca tak to wygląda. I ta cała „konkurencja”, czyli osoby, które szturmem ruszyły podbijać GoodContent czy inne giełdy tekstów, szybko się o tym przekonają. A to oznacza, że po prostu porzucą to zajęcie.

Okej, niektórzy utrzymają się na rynku, pisząc teksty za głodową stawkę i narzekając, że przecież ten copywriting miał być taki fajny. Czy to jest Twoja konkurencja? Nie! No, chyba że też chcesz pisać teksty za 1 zł/1000 zzs, wtedy faktycznie masz problem. Ale nie sądzę, żeby tak było.

Obserwuję ten rynek od dłuższego czasu i widzę, że ludzie mają jeden główny problem: jak szukać DOBRZE PŁATNYCH zleceń.

Odpowiedź brzmi: nie znajdziesz ich na giełdach tekstów. I dopóki większość copywriterów będzie próbowała zarabiać w taki sposób, to dla Ciebie wciąż pozostaje miejsce w ścisłej czołówce. Jak się tam dostać? Tego nauczę Cię w kursie. 

Kurs NIE jest dla Ciebie, jeśli:

Co znajdziesz w kursie?

8 modułów
35 lekcji
bonusy
dożywotni dostęp

moduł i
zawód: copywriter

1. Kim jest copywriter?
2. Jakie zadania wykonuje copywriter?
3. Czy każdy może być copywriterem?
4. Cechy dobrego copywritera
5. Tego warto się nauczyć

Po tym module: wiesz, jakich zleceń się spodziewać.

moduł iii
portfolio i marka osobista

1. Co to znaczy: marka osobista
2. Jak stworzyć swoją markę osobistą?
3. Stwórz portfolio (gdy masz doświadczenie)
4. Stwórz portfolio (gdy nie masz doświadczenia)
5. Czy musisz mieć swoją stronę www?
6. Zadbaj o treści na swojej stronie

Po tym module: Twoje portfolio jest gotowe!

moduł ii
jak się rozliczać? ustal swoje stawki

1. Metody rozliczania się
2. Ile czasu zajmuje wykonanie poszczególnych zadań
3. Minimalne i średnie stawki
4. Przygotuj swoją ofertę

Po tym module: Twoja oferta jest gotowa!

moduł iv
znajdź pierwsze zlecenie

1. Gdzie szukać klientów?
2. Jak i jakich klientów szukać?
3. Niech klienci szukają Ciebie
4. Alternatywna (i najlepsza) metoda szukania klientów

Po tym module: masz już za sobą kilka rozmów z klientami i… zdobywasz pierwsze zlecenie!

moduł v
rozmowy z klientem

1. Jak napisać pierwszą wiadomość do klienta?
2. O co pytać przed rozpoczęciem współpracy, by uniknąć rozczarowania
3. Jak ustalić szczegóły zlecenia
4. Jak rozpoznać (na etapie wstępnych rozmów), że nie warto podejmować współpracy
5. Jak nie dać się oszukać

Po tym module: Twoja efektywność jest większa! Zdecydowanie więcej klientów odpowiada na Twoje zgłoszenia.

moduł vii
wyróżnij się

1. Jak przebić się przez konkurencję
2. Dlaczego klient ma wybrać właśnie Ciebie?
3. Jak stawać się lepszym w swojej branży

Po tym module: nie pracujesz więcej niż 8 godzin dziennie i nie nadrabiasz zaległości w weekendy (bo ich nie masz)!

moduł vi
kwestie prawne

1. Jak się rozliczać?
2. Czy trzeba założyć firmę?
3. Czy zawsze trzeba podpisywać umowę? Na co zwrócić uwagę
4. Klient, który nie płaci - co możesz zrobić?
5. Przeniesienie praw autorskich - można? Warto? Jak to zrobić?

Po tym module: nie boisz się Urzędu Skarbowego i nieuczciwych klientów!

moduł viii
metody i techniki pracy

1. Jak pracować produktywnie i efektywnie?
2. Metody i techniki, które ułatwią Ci pracę
3. Lista narzędzi przydatnych do pracy zespołowej

Po tym module: dostajesz lepiej płatne zlecenia!

Jaki jest koszt tej inwestycji?

Długo zastanawiałam się w jaki sposób wycenić kurs. Pomyślałam: “okej, zastanów się, ile czasu trzeba się uczyć, żeby chociaż częściowo dojść do tego poziomu, który się osiągnie po przejściu kursu”.

Stwierdziłam, że w rok uda się już coś ogarnąć. Jasne, nie wszystko, bo to jest suma różnych doświadczeń, ale po roku nauki i eksperymentów przez godzinę dziennie, można już coś osiągnąć.

I teraz załóżmy, że:

1 ROK = 253 DNI PRACUJĄCE

253 DNI x 1H = 253 H

253 H x 20 ZŁ = 5060 ZŁ

Tyle wychodzi przy założeniu, że godzina Twojej pracy jest warta zaledwie 20 zł brutto.

Wiedziałam jednak, że większość osób nie będzie sobie mogła na to pozwolić.

Rozumiem, że gdy dopiero startujesz w danej branży, nie chcesz od razu wydawać kilku tysięcy złotych.

Dlatego kurs nie będzie kosztował 5000 zł, ani nawet 2000 zł, chociaż wdrażając zawartą w nim wiedzę, jesteś w stanie tyle zarobić po 4-5 pierwszych zleceniach.

Nie chcę, żeby kurs był tylko dla “wybranych”, dlatego jego cena to
997 zł brutto.
Tyle, ile zarobisz za stworzenie treści na jedną stronę www, albo 4 średniej długości tekstów na bloga. A później będziesz już cały czas tylko na plusie – wiedza zawarta w kursie bardzo szybko zacznie procentować i sama na siebie zarabiać.

Uwaga! Jako że jest to ostatnia edycja kursu, przygotowałam szaloną zniżkę – 300 zł.

To oznacza, że możesz dołączyć za

jedyne 697 zł

1000% stopa zwrotu z inwestycji

Myślałeś kiedyś o tym, żeby zainwestować gdzieś swoje oszczędności? Bo ja tak. Przeglądałam oferty banków i sprawdzałam, ile mogłabym „zarobić” na obligacjach skarbowych.

Powiem Ci, że niewiele. Dla przykładu obligacje 3-miesięczne ze stałym oprocentowaniem to obecnie 0,5% w skali roku. Czyli przy naszych 697 zł, po 3 miesiącach zyskasz…  87 groszy. Tak, całe 87 groszy. Nawet batonika sobie za to nie kupisz!

Po kursie „Zarabiaj na pisaniu: zostań copywriterem” Twój zysk wyniesie blisko 6000 zł. I to uwaga… wcale nie w 3, a w 2 miesiące! Podaję Ci takie kwoty, bo sama zarabiałam właśnie tyle na początku mojej kariery copywritera. Mało tego, pracowałam wtedy bardzo chaotycznie, po 2-3 godziny dziennie, bo nie wiedziałam, gdzie szukać zleceń i jak zorganizować swój dzień pracy.

A Ty nie będziesz mieć tego problemu, bo od razu zaczniesz z wyższego poziomu. Zamiast uczyć się na własnych błędach, uczysz się na moich, a dzięki temu przyspieszasz swój rozwój kilkukrotnie! Więc równie dobrze Twoja stopa zwrotu z inwestycji w ten kurs może wynieść dużo więcej niż 1000%

Ale to nie wszystko!

Oprócz materiałów wideo i audio, które znajdą się w kursie, musiałam dodać kilka bonusów. Bez nich ten proces przejścia do zawodu copywritera nie miałby sensu, a z nimi... możesz zaczynać od razu!

smartmockups_kfl4y94b_Easy-Resize.com

Szablon oferty

Co odpowiadasz, gdy klient prosi o ofertę? Możesz oczywiście wypisać mu swój "cennik" w luźnej wiadomości, a klient to później zgubi, zapomni, będzie pytał ponownie... A możesz też podesłać mu ładnie sformatowany plik, w którym znajdzie się Twoja dokładna oferta.

Żeby skorzystać z tego szablonu, nie potrzebujesz żadnych dodatkowych programów. Wystarczy podstawić swoje dane i Twoja oferta będzie gotowa!

Szablon portfolio

Czy musisz zakładać swoją stronę www? Chociaż warto ją mieć, to na początek zdecydowanie wystarczy portfolio w prostszej formie.

Ten szablon jest estetyczny i zawiera kilka różnych przykładów do wyboru. Tak samo jak w przypadku szablonu oferty, tutaj również nie potrzebujesz żadnych dodatkowych programów - wystarczy wypełnić plik swoimi danymi.

Wzory umów

W ramach tego bonusu otrzymasz 2 wzory umów: umowy o świadczenie usług i umowy o przeniesienie praw autorskich. Nie musisz szukać wzorów i odpowiednio ich dostosowywać, bo ja zrobiłam to za Ciebie.

Budżet copywritera

Wisienka na torcie. Gdy już przejdziesz przez kurs i zastosujesz się do wskazówek, zaczniesz zarabiać na copywritingu.

Dlatego udostępniam Ci jeszcze specjalny arkusz, w którym możesz zapisywać i monitorować swoje zarobki.

Uwaga! Dla pierwszych 5 osób przygotowałam specjalne bonusy

Oprócz dostępu do kursu i zawartych w nim bonusów pierwsze 5 osób, które wskoczy na pokład, otrzyma… 

  1. 1h konsultacji online ze mną na dowolny temat związany z copywritingiem. Mogę wtedy odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, a możemy też np. popracować nad Twoją ofertą. 
  2. Prezent-niespodziankę. Uważam, że m.in. właśnie ta rzecz ukształtowała mnie jako taką copywriterkę, jaką teraz jestem: świadomą swojej wartości i cały czas zwiększającą swoje dochody. 

Nie, to jeszcze nie koniec!

Nie zliczę, ile dostawałam pytań i próśb o przeprowadzenie warsztatu o tym, jak pisać skuteczne teksty i jak od początku do końca wygląda wykonanie zlecenia. 

Dlatego jako bonus dla wszystkich uczestników kursu przygotowałam coś specjalnego, coś czego jeszcze nie było: warsztat online, podczas którego na żywo napiszę wybrany przez Was rodzaj tekstu wraz z omówieniem jego wszystkich elementów.  

Będzie to dosłownie symulacja zlecenia. Wybierzemy dość wybrednego klienta i na tym przykładzie pokażę: 

  • jak wygląda komunikacja z klientem, 
  • jak wykonać research,
  • o co pytać przed rozpoczęciem współpracy,
  • co, jeśli klient zarząda poprawek,
  • i całą resztę, która dzieje się przy wykonywaniu zlecenia! 

Przede wszystkim jednak omówię elementy skutecznego tekstu. 

Do końca zapisów na kurs pozostało:

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Jeśli nie dołączysz w tym czasie, to już więcej nie będzie takiej możliwości (nawet w wyższej cenie). To jest po prostu ostatnia edycja tego kursu i ostatnia możliwość, żeby do niego dołączyć. 

W następnych materiałach chcę skupić się na bardziej zaawansowanych tematach związanych z copywritingiem, ale żeby to zrozumieć, musisz najpierw poznać podstawy. Jeśli dołączysz teraz, spokojnie zdążysz je nadrobić.  

Dołącz do kompleksowego programu, w którym prowadzę Cię za rękę - zostań świetnie zarabiającym copywriterem!

Bonusowych pakietów pozostało: 0

997 zł

697 zł

Podane ceny są cenami brutto. Wystawiam faktury VAT.

ROZŁÓŻ PŁATNOŚĆ NA NISKIE RATY

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteś w stanie dołączyć teraz do kursu w pełnej cenie, to udostępniam Ci możliwość rozłożenia jej na raty. 
Jeżeli zdecydujesz się na taką płatność, to tutaj znajdziesz dokładną instrukcję, jak to zrobić:

Te pytania najczęściej zadawali sobie
obecni uczestnicy kursu:

Oczywiście do tego potrzeba Twojego zaangażowania i trochę czasu, bo samo z siebie nic się nie wydarzy. Ale kurs jest ułożony tak, żeby przeprowadzić Cię krok po kroku niemal za rękę, dzięki czemu nie napotkasz na żadne problemy, które mogłyby Cię zatrzymać. Nad niczym nie musisz się zastanawiać, bo wszystko masz podane na tacy. Jedyne, co zostaje, to działać! A w razie pytań zawsze możesz do mnie napisać. 

Jeśli obecnie w ogóle nie pracujesz jako copywriter, albo piszesz teksty za grosze, to praktycznie na tym nie zarabiasz. Przeanalizujmy sobie realną sytuację: od czasu do czasu łapiesz zlecenia z giełdy tekstów, za które dostajesz 3 zł za 1000 zzs. Zakładając, że jesteś w stanie napisać 5000 zzs w ciągu godziny, Twoje zarobki wynoszą 15 zł/h. Czyli żeby kurs Ci się zwrócił, potrzebujesz minimum 40 h.  

Ale jeśli weźmiesz udział w kursie, to bardzo szybko zrozumiesz, dlaczego giełdy tekstów to zło i zaczniesz zarabiać minimum 20 zł za 1000 zzs, a to daje nam 100 zł/h. W takim scenariuszu inwestycja zwróci Ci się po 6 godzinach, a wiedza zostanie z Tobą na zawsze. Brzmi dobrze, prawda? 

Oddam tutaj głos osobom, które się ode mnie uczą. Zobacz tę wiadomość: 

Karol zaczynał od stawki 3 zł za 1000 zzs, a już po moich bezpłatnych materiałach udało mu się znaleźć klienta, który zapłacił mu prawie 7 razy więcej!  

Kurs jest rozszerzeniem i uporządkowaniem tego wszystkiego, więc nie ma szans, żebyś po przerobieniu go nie potrafił zdobyć dobrze płacących klientów. 

Zaczynałam od pisania prostszych tekstów: opisów produktów czy artykułów na bloga, a skończyłam na opracowywaniu kampanii sprzedażowych, więc przeszłam dosłownie przez wszystkie etapy.  

Na swoim koncie mam współpracę m.in. z Jakubem B. Bączkiem czy Piotrem ‘Szmexy’ Tomaszewskim, czyli moje teksty były wystawione do naprawdę szerokiej publiczności.  

Do tego wszystkiego doszłam metodą prób i błędów, ale też poświęcając na to bardzo dużo czasu i energii. Przetestowałam różne metody i wybrałam te, które działają najlepiej. Ty nie musisz tego robić i możesz od razu zacząć z wyższego poziomu.  

Sama nie znoszę lania wody. W top 5 moich talentów Gallupa znajduje się Aktywator, więc jestem osobą, która chce mieć wszystko tu i teraz, bez rozwlekania. Trzymam się tej zasady również w moich materiałach. 

W kursie nie znajdziesz odpowiedzi: “to zależy”. Chcesz wiedzieć, jaką stawkę zaproponować za konkretne zlecenie? Proszę bardzo, wystarczy zerknąć do tabelki. Potrzebujesz konkretnych wskazówek, jak pozyskać klienta? Mówisz i masz: w kursie dostajesz kilka różnych metod. Wszystkie sprawdzone. Wszystkie działają.  

Kilka pytań technicznych

Dostęp do kursu otrzymasz w ciągu 24h (dostępy nadaję ręcznie, ale jeśli zamówisz w ciągu dnia, to dostęp dostaniesz praktycznie od razu 😉 )

Dostęp do kursu (jak i do wszystkich jego aktualizacji) otrzymujesz dożywotnio. 

Tak, dostaniesz fakturę VAT (23%), więc możesz ten kurs wrzucić w koszty.

Tak! Bez względu na to, czy chcesz stworzyć dochodowy biznes, czy tylko dorobić do domowego budżetu, ten kurs przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki. 

Masz jakieś pytania lub wątpliwości? Napisz do mnie: kontakt@copyczewska.pl

×
×

Koszyk