Przestań bać się SEO

Nauczę Cię wszystkiego, co jako copywriter musisz wiedzieć o SEO –
od samych podstaw.

Nie potrzebujesz do tego technicznych umiejętności. Pokażę Ci krok po kroku działający proces, który przez lata wypracowałam i który sprawdzi się również u Ciebie.

Zanim przedstawię szczegóły, kliknij odpowiedni przycisk:

Pamiętam, jak kilka lat temu czułam się zagubiona w świecie profesjonalnych copywriterów. Myślałam, że wystarczy dobrze pisać, żeby osiągnąć sukces w tym zawodzie. Dlatego gdy pierwszy raz spotkałam się z czymś takim jak SEO (a stało się to bardzo szybko), poczułam… strach i rozczarowanie.

Skąd miałam wiedzieć, jak pisze się teksty pod SEO?!

Nie odrzucaj świetnych zleceń tylko dlatego, że powstrzymuje Cię strach

Szczególnie pamiętam pewien zimowy dzień na początku mojej kariery copywritera.

Jakiś czas wcześniej zgłosiłam się do jednego zlecenia, nie mając praktycznie żadnych złudzeń, że je dostanę.

Byłam jedną małą rybką wśród kilkudziesięciu rekinów.

Jednak tego pamiętnego dnia dostałam wiadomość: chcę podjąć z Tobą współpracę.

Co to było za uczucie!

Wtedy myślałam, że mogę wszystko. Do czasu, gdy padło hasło, przed którym drżałam i którego chciałam ze wszystkich sił uniknąć: SEO.

No świetnie! Zlecenie marzeń, początek kariery, a tu taki klops.

Nie wiedziałam nic poza tym, że trzeba używać słów kluczowych. 

Miałam wtedy dwa wyjścia: albo zrezygnować ze zlecenia, albo spróbować i gorączkowo szukać materiałów, które nauczą mnie SEO.

Wybrałam tę drugą drogę. Przedstawiłam klientowi sprawę jasno, a on się zgodził. Byłam jednak gotowa na to, by oddać pełną stawkę, gdy tylko okaże się, że coś pomyliłam.

Wiedziałam, że mam kilka dni, zanim dostanę pełne wytyczne co do zlecenia.

No i się zaczęło!

Frazy kluczowe, meta description, long tail, atrybuty alt… myślałam, że oszaleję.

Artykuły w internecie były albo ogólnikowe, albo tak skomplikowane, że dla mnie – początkującego copywritera – praktycznie niemożliwe do opanowania w tak krótkim czasie.

Nigdzie nie mogłam znaleźć prostego przewodnika: jak pisać teksty pod SEO?

W końcu, ze strachem, napisałam pierwszy tekst. Przeszedł bez poprawek. Później kolejny, kolejny i kolejny… Jak to możliwe, skoro nie bardzo wiedziałam, co robię?

Myślę, że wtedy wiedza tego klienta na temat SEO copywritingu była taka, jak i moja. Czyli wrzućmy do tekstu kilka fraz kluczowych, dajmy jakieś nagłówki i po sprawie. Ja poszłam nawet o krok dalej! Dowiedziałam się, czym jest meta description i jak tego używać.

Nie zrozum mnie źle. To nie tak, że oszukiwałam klienta. Wiedział, na jakim jestem poziomie i jakie jest moje doświadczenie. Ja w międzyczasie uczyłam się bardzo dużo i próbowałam zgłębiać SEO copywriting z różnych źródeł.

Wybrałam w tym celu najbardziej czaso- i pracochłonną metodę: naukę na własnych doświadczeniach.

Czytałam różne artykuły, oglądałam wideo. Czasami w czytanych przeze mnie książkach branżowych ktoś wspominał o SEO.

Ale przede wszystkim dużo pisałam. Miałam bloga i na nim testowałam to, czego dowiadywałam się w teorii. Sprawdzałam, co warto robić, a co ma trochę mniej sensu.

W miarę zdobywania kolejnych zleceń dostawałam też wiedzę prosto od klientów.

Teraz teksty pod SEO nie są dla mnie już żadnym wyzwaniem

Jednak pamiętam, co było na początku i ile czasu zajęła mi taka nauka metodą prób i błędów.

Gdybym kilka lat temu pomyślała o tym, żeby kupić szkolenie na ten temat, zaoszczędziłabym sobie sporo nerwów i czasu. A przede wszystkim nie miałabym żadnego strachu przed przyjmowaniem kolejnych zleceń.

Z perspektywy czasu widzę więc, że mogłabym osiągnąć dużo więcej i szybciej.

Dlaczego tego nie zrobiłam? Cóż…

Gdy teraz, w 2021 roku, wpisuję w wyszukiwarkę hasło „szkolenie z seo copywritingu” to – ku mojemu zdziwieniu – nie znajduję nic, co nadawałoby się dla początkującego copywritera.

Część szkoleń jest stacjonarnych, albo tylko dla firm, co automatycznie je dyskwalifikuje.

W pozostałych ofertach widać, że szkolenie albo nie wyczerpuje tematu, albo wręcz przeciwnie – jest w nim dużo za dużo!

A ja wiem, jakiej wiedzy potrzebuje początkujący copywriter. Potrzebuje tego, co dotyczy tekstu – nie optymalizacji strony czy innych czynników, które wpływają na pozycjonowanie.

Przestań już gadać i daj mi dostęp do tego szkolenia!

Otrzymasz dostęp do blisko 3-godzinnego nagrania szkolenia wraz z sesją Q&A, czyli pytań i odpowiedzi uczestników edycji na żywo. 

Wszystko to w cenie 297 zł brutto.

co otrzymasz na szkoleniu?

Całą niezbędną wiedzę do tego, by pisać teksty pod SEO

Nie musisz nawet wiedzieć, co to oznacza! Pokażę Ci na konkretnych przykładach, jak powinien wyglądać taki tekst. Przeanalizuję jego poszczególne elementy i zwrócę uwagę na te najważniejsze.

Jak rozmawiać z klientem

Pierwsza edycja szkolenia była skierowana głównie do copywriterów. Dlatego część materiałów dotyczy tego, jak o tekstach SEO rozmawiać z klientem. Powiem Ci, na co trzeba uważać i jak sprowadzić na ziemię tych, którzy od jednego tekstu oczekują niesamowitych efektów.

KOnkretne przykłady

Dostaniesz zatem teorię potrzebną Ci do tego, by pisać teksty SEO, ale ta teoria zostanie pokazana na konkretnych przykładach (bardzo skutecznych). Druga część przygotuje Cię na rozmowę z klientem – podpowiem, czego możesz się spodziewać i jak reagować na niektóre sytuacje.

W jednym szkoleniu dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz, by zacząć pracę z tekstami SEO.

Jeśli do tej pory właśnie to blokowało Cię przed rozpoczęciem kariery copywritera, to podsuwam Ci gotowe rozwiązanie. Pamiętaj, że szkolenie jest poparte moimi doświadczeniami – też kiedyś zaczynałam jako copywriter, więc wiem, jak to jest.

Jeżeli chcesz, by klienci trafiali na Twoją stronę bez Twojego ciągłego zaangażowania, to to szkolenie jest da Ciebie idealnym rozwiązaniem. Nauczysz się pisać teksty, które trafią na pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. 

Jak będzie wyglądało szkolenie?

Otrzymasz dożywotni dostęp do niemal 3-godzinnego nagrania szkolenia, w którym odpowiadam również na pytania uczestników edycji na żywo. 

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz certyfikat, który możesz umieścić na swojej stronie lub przedstawić swojemu pracodawcy. 

Czego konkretnie dowiesz się na szkoleniu?

Czym jest SEO copywriting i dlaczego się tego używa

Jaka jest podstawowa zasada tekstów SEO

Jak wygląda wzorcowy tekst SEO (pokażę na konkretnym przykładzie)​

Jak rozmawiać z klientem o tekstach SEO

Jakie narzędzia pomogą Ci w pisaniu takich tekstów

Sprawdź, czy to szkolenie jest dla Ciebie:

Dla kogo jest to szkolenie?

Pierwsza edycja szkolenia była kierowana głównie do copywriterów, bo w drugiej części omówiam, jak komunikować się z klientem, czyli osobą, która zamawia tekst pod SEO.

Natomiast jest to szkolenie, które będzie jak najbardziej pełnowartościowe dla blogerów czy osób prowadzących niewielkie biznesy online. Przekazuję w nim całą wiedzę, którą zdobyłam prowadząc swojego bloga, jeszcze zanim zostałam copywriterem.

Jeśli prowadzisz bloga, to na szkoleniu dowiesz się, co zrobić, by w dłuższej perspektywie zyskać jak najwięcej czytelników bez wydawania pieniędzy na reklamę.

Jeśli jesteś właścicielem małego biznesu i jeszcze wszystko robisz sam, to podczas szkolenia otrzymasz wskazówki, jakie treści warto umieszczać na swojej stronie i w jaki sposób je projektować, by przyciągać nowych klientów.

Zobacz, co mówią uczestnicy szkolenia:

Chcesz przestać bać się seo?

Tak! Daj mi dostęp do tego szkolenia!

Kupując teraz, masz pewność, że:

×
×

Koszyk