You are currently viewing Wyprzedź konkurencję i zacznij wymiatać w copywritingu!

Wyprzedź konkurencję i zacznij wymiatać w copywritingu!

Jest jeden kluczowy element, dzięki któremu zdobędziesz najlepsze zlecenia jako copywriter i zostawisz konkurencję daleko w tyle.

I mówię to z 2 perspektyw:

  1. Jako copywriterka. Gdy zaczęłam odpowiednio stosować tę metodę, to nagle zaczęło mi odpisywać średnio 8 na 10 klientów (wcześniej było to 1 na 10).
  2. Jako osoba, która szukała copywriterów dla swoich klientów (z branż, w których ja się nie specjalizuję). Bardzo rzadko zdarzało się, żeby ktoś odpowiednio wykorzystywał ten jeden kluczowy element, ale gdy już to zrobił, zlecenie miał praktycznie gwarantowane.

W nagraniu poniżej zdradzam, o co chodzi. Obejrzyj do końca i zastosuj to u siebie, a bez problemu zaczniesz się utrzymywać z copywritingu.

Mam do Ciebie prośbę

Nie ukrywam, że stworzenie tych materiałów to był dla mnie naprawdę ogrom pracy, dlatego mam prośbę: pomóż mi sprawić, żeby to nagranie trafiło do jak największej liczby osób. Jestem przekonana, że razem możemy mocno wpłynąć na całą branżę copywritingu w Polsce, a tym samym sprawić, że obie strony będą zadowolone: copywriterzy, bo będą godnie zarabiać i zleceniodawcy, bo łatwiej będzie im znaleźć profesjonalistów.

💥Udostępnij proszę ten post dalej – podeślij komuś (komu się to przyda) przez Messengera czy maila, albo udostępnij u siebie na Facebooku.

Teraz przedstawiam Ci już konkretny materiał. Proszę, skup się na nim i dokładnie zastanów się nad tym, co opowiadam w filmie.

A później zacznij korzystać z tych wskazówek i pochwal się, jak szybko zauważysz efekty!

 

Pobierz pdf

Nie masz teraz możliwości obejrzenia nagrania? Wolisz czytać zamiast słuchać, albo jesteś osobą niesłyszącą? Przygotowałam również wersję tekstową na ten sam temat.
Kliknij tutaj i pobierz wersję tekstową (pdf).

Przypominam, że warto zapisać się na listę priorytetową, żeby zgarnąć najlepsze bonusy!

Uwaga! Zostaw komentarz pod tym wpisem, żebym mogła wysłać do Ciebie prezent (więcej informacji znajdziesz w filmie). Pamiętaj, żeby podać poprawny adres e-mail.

Zostawiając komentarz, wyrażasz zgodę na to, że otrzymasz dodatkowego maila z prezentem. Mail zostanie do Ciebie wysłany w ciągu 24h.

Nie martw się, Twój adres e-mail nie trafi w ten sposób do mojej bazy i nie będę wysyłać Ci innych wiadomości, jeśli nie wyrazisz na to zgody (i jeśli nie jesteś zapisany na mój newsletter).

Aby otrzymać maila z prezentem, zostaw swój komentarz pod tym postem do północy 20 października 2021. 

5 2 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
31 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kasia

Dla mnie najcenniejszy wniosek po obejrzeniu wideo jest taki, że muszę przywiązywać większą wagę do personalizacji oferty – tak, aby rzeczywiście klienci nie czuli, że wysyłam im masówkę, lecz zadałam sobie trud, aby ich lepiej poznać. 🙂

Sylwia

Mi zapadło w pamięci z tego materiału zdanie iż zleceniodawca jest mało zainteresowany takimi samymi mailami. Trzeba się czymś wyróżnić

Joanna

Personalizacja oferty i chwytliwy tytuł – teraz wiem, jak mogę się wyróżnic spośród wielu innych ofert ❤️ Dzięki za ten filmik ❤️

Maja

Super filmik, dzięki! Na część z tych rzeczy już wpadłam sama – i widziałam, że to działa, i czułam się dzięki temu lepszą kandydatką niż wielu innych. Bo np. klient docenił, że skontaktowałam się z nim tak, jak prosił (typu właśnie mail, bez pisania „zapraszam na priv” czy „proszę sprawdzić folder <inne>”), zdarzyło mi się też usłyszeć, że jako jedyna zapoznałam się z firmą klienta i tym, czym się zajmuje (i nawiązałam do tego w ofercie). Ale niektóre rady były zupełnie zaskakuję – np. tytuł maila. Nie chcę w nim kombinować, żeby ni zabrzmiał jak sprzedażowy spamix. Nieraz też klienci proszą o konkretny tytuł – ale fakt, że oprócz tej obowiązkowej części można coś dalej dopisać. Dam temu rozwiązaniu szansę! 😀 Nie myślałam też o głosówkach – wydawało mi się, że są niegrzeczne, że to takie spoufalanie się. Ale może opcją byłoby dla mnie zapytanie, czy mogę się nagrać, zamiast pisać, bo szybciej, chcę zaoszczędzić Pan/i czas itd.
Tak więc: dziękuję!

Magdalena

Warto się wyróżniać,żeby nasza oferta nie zginęła w tłumie 🙂

Malw

Dla mnie nowością była informacja o tym, że trzeba nadać chwytliwy tytuł wiadomości. Zazwyczaj daję bardzo zwyczajny.

mia

Najbardziej zapadła mi w pamięć propozycja innej formy oferty, jak video czy wiadomość głosowa. Nigdy o tym nie pomyślałam 😄

Zuza

Co jest najważniejsze? Nie cena a nawet nie umiejętności, a sposób ich prezentacji…czyli znana marketingowa zasada : wyróżnij się, albo zgiń 😉

Kasia

Rzeczywiście, wysyłanie standardowego maila jest mało efektywne, bo jak się wtedy wyróżnić wśród innych i zaciekawić swoją kandydaturą. Dostosowywanie ofert do zleceniodawcy to jest to. Owszem, praco i czasochłonne ale jak mówisz – skuteczne.

Ewelina

Bardzo fajny materiał video. Dla mnie ważna wskazówka to wyróżnienie się z tłumu – faktycznie 30sty mail o tym samym tytule może doprowadzić do zawrotu głowy 🙂

Oliwia

Mi zapadło w pamięć to, by tytuł oferty był ciekawy i chwytliwy – niby taka prosta rzecz, ale czasem najciemniej jest pod latarnią 😀 a przecież to może pomóc już na etapie zwykłego przeglądania ofert, bez zagłębiania się w treść

Martyna

Najważniejsze wnioski? Podobnie jak w fundraisingu najważniejsze jest budowanie relacji, zaopiekowanie się drugą stroną w tej relacji, a do budowania relacji warto dołączać swoją kreatywność, żeby klient czuł się nie tylko dobrze, ale i czuł nasze pomysły 🙂

Karolina

Dotarło do mnie, że wyróżnianie się jest kluczem, dlatego warto personalizować treści 🙂

Alicja

Niby oczywista rzecz, a czasem trzeba sobie o niej przypomnieć. Bo wyróżnienie nie jest kluczem do sukcesu tylko w tej branży. Ja współpracuję również z branżą beauty i tam często trzeba walczyć o zlecenie na wykonanie usługi, gdzie ważne są umiejętności. Nieraz jest trudno, bo osoby z większym doświadczeniem sa po prostu faworyzowane, bo na przykład pracowały przy pokazach itp., wtedy zaskoczenie bywa kluczem do sukcesu 😉 Dzięki za przypomnienie tej ważnej sprawy 🙂

Małgorzata

Wniosek z tego jest taki, że trzeba się wyróżnić z tłumu i pokazać z jak najlepszej strony, aby przekonać do siebie klienta. Nasze staranne wykonanie oferty może wtedy zaprocentować, bo klient zobaczy jak umiemy pracować 😊

Maja

Dla mnie najbardziej wartościową informacją, była ta, żeby przyglądać się do personalizacji ofert oraz to, że faktycznie copywriting może być pracą na cały etat i to dobrze płatną 🙂

Sylwia

Hej! Do mnie najbardziej trafiło to, że klienci dostają dużo takich samych, albo bardzo podobnych ofert. Postawienie się w ich sytuacji otwiera oczy na to, jak skonstruować ofertę, żeby przykuła uwagę. I to przecież wcale nie takie trudne. Świetne wideo. Dziękuję!

Sylwia

Dziękuję za ten tekst i film z YT 🙂 dla mnie najistoniejszą rzeczą, którą zapamiętam jest to jak ważna jest empatia w tym zawodzie i umiejętność wczucia się w to czego potrzebuje druga strona, następnie dostowanie swojej oferty pod te potrzeby bo każdy lubi się czuć zaopiekowany 🙂